A uprac ten bordel dolu pod schodmi!

Christina Hopkinsonová
Ikar • 2011

Čo na svojom milovanom neznášate najväčšmi? Mary nevie, či to, že Joel nikdy netrafí do koša na bielizeň, keď sa večer vyzlieka (nikdy nejde ku košu, všetko nechá ležať na dlážke),... alebo guče papierových vreckoviek, ktoré necháva na bielizníku a niekedy aj v džínsoch, takže pri praní sa drobné čiastočky papiera nalepia na oblečenie, ktoré sa s nimi pralo, alebo to, že nikdy celkom nevyberie z umývačky riad, ale nechá tam problematické kusy, aby ich uložila ona. Mary rozmýšľa, či je zodpovedná za všetky domáce práce len preto, lebo pracuje na polovičný úväzok. Je matka dvoch chlapcov a dobre vie, ako dosiahnuť, aby robili, čo od nich chce. Za každý nočníkový úspech dostane jej mladší syn samolepku. Teraz uvažuje nad manželským ekvivalentom odmeňovania za dobré skutky a do dômyselne vypracovaného zoznamu zapisuje dobré a zlé body za manželovo správanie a pomoc v domácnosti. Christine Hopkinsonovej sa v tomto románe podarilo vystihnúť všetky úskalia manželstva a rodičovstva a zábavnou formou píše aj o materstve, deťoch a práci. Čitateľky sa bezpochyby budú dobre baviť nad zábavnými situáciami, ktoré možno poznajú z vlastného života, a isto sa s hrdinkou neraz stotožnia. Ale hlavne sa pri čítaní dobre zabavia.

• Počet strán: 296 strán
  • ISBN13:9788055124766
Čo na svojom milovanom neznášate najväčšmi? Mary nevie, či to, že Joel nikdy netrafí do koša na bielizeň, keď sa večer vyzlieka (nikdy nejde ku košu, všetko nechá ležať na dlážke), alebo guče papierových vreckoviek, ktoré necháva na bielizníku a niekedy aj v džínsoch, takže pri praní sa drobné čiastočky papiera nalepia na oblečenie, ktoré sa s nimi pralo, alebo to, že nikdy celkom nevyberie z umývačky riad, ale nechá tam problematické kusy, aby ich uložila ona. Mary rozmýšľa, či je zodpovedná za všetky domáce práce len preto, lebo pracuje na polovičný úväzok. Je matka dvoch chlapcov a dobre vie, ako dosiahnuť, aby robili, čo od nich chce. Za každý nočníkový úspech dostane jej mladší syn samolepku. Teraz uvažuje nad manželským ekvivalentom odmeňovania za dobré skutky a do dômyselne vypracovaného zoznamu zapisuje dobré a zlé body za manželovo správanie a pomoc v domácnosti. Christine Hopkinsonovej sa v tomto románe podarilo vystihnúť všetky úskalia manželstva a rodičovstva a zábavnou formou píše aj o materstve, deťoch a práci. Čitateľky sa bezpochyby budú dobre baviť nad zábavnými situáciami, ktoré možno poznajú z vlastného života, a isto sa s hrdinkou neraz stotožnia. Ale hlavne sa pri čítaní dobre zabavia.