Ako hadí jed

Tina Van der Holland
Motýľ • 2011

„Kto a pre koho vyrobil tento zvláštny šperk?“ pýta sa Lisa, študentka medicíny, keď sa v krypte osemstoročného hradu nájde zlatá vecička, ktorá zo všetkého najviac pripomína vnút...romaternicové teliesko... Autorka úspešného titulu Sladký život opatrovateľky prichádza tentoraz s romanticko-erotickým príbehom z 13. storočia, ktorý sa však miestami mení na napínavý triler. V benátskom paláci sa totiž vynára a stráca fľaštička s hadím jedom, ktorým chce temperamentná Eliz de Brieux otráviť svoju domnelú sokyňu. Kto ju vzal a odkiaľ? Kto bude ďalšou obeťou jedu? Aj keby sa fľaštička našla, problém by zďaleka nebol vyriešený. „Hadí jed je tu, koluje nám v žilách. Človek je schopný povzniesť sa k najkrajším výšinám lásky, umenia a vedy, ale na dne jeho duše číha krutosť, zloba a sklony k tmárstvu.“

• Počet strán: 241 strán
  • ISBN13:9788089482337
„Kto a pre koho vyrobil tento zvláštny šperk?“ pýta sa Lisa, študentka medicíny, keď sa v krypte osemstoročného hradu nájde zlatá vecička, ktorá zo všetkého najviac pripomína vnútromaternicové teliesko... Autorka úspešného titulu Sladký život opatrovateľky prichádza tentoraz s romanticko-erotickým príbehom z 13. storočia, ktorý sa však miestami mení na napínavý triler. V benátskom paláci sa totiž vynára a stráca fľaštička s hadím jedom, ktorým chce temperamentná Eliz de Brieux otráviť svoju domnelú sokyňu. Kto ju vzal a odkiaľ? Kto bude ďalšou obeťou jedu? Aj keby sa fľaštička našla, problém by zďaleka nebol vyriešený. „Hadí jed je tu, koluje nám v žilách. Človek je schopný povzniesť sa k najkrajším výšinám lásky, umenia a vedy, ale na dne jeho duše číha krutosť, zloba a sklony k tmárstvu.“