5 základných ľudských zručností

Dale Carnegie
Ikar • 2012

Dale Carnegie je jeden z najuznávanejších odborníkov v oblasti medziľudských vzťahov a osobnostného rozvoja. Jeho kurzy pomohli miliónom ľudí zlepšiť si vzťahy na pracovisku a dosiahnuť... osobný úspech. Carnegie zistil, že obavy a strach sú dve najhlavnejšie sily, ktoré ľudom bránia v rozvoji. Prekonanie týchto sebadeštrukčných emócií mu otvorilo cestu a rozhodol sa, že bude pomáhať aj iným prekonávať tieto bariéry, aby si tiež mohli plniť svoje sny. Kniha je súhrnom jeho názorov. Ponúka odskúšané metódy komunikácie na pracovisku či v obchodných vzťahoch. Pomáha zlepšiť sebaistotu v komunikácii a zároveň si vďaka nej čitateľ môže precvičiť spôsoby, ako prezentovať informácie jednoznačne a s väčšou istotou. Hlavnou úlohou je identifikovať a vysvetliť päť základných zručností: budovanie porozumenia, zvedavosť, komunikáciu, ambície, riešenie konfliktov. Čitateľ má možnosť naučiť sa, ako pristupovať k siedmim typom osobností, ako čo najviac využiť svoj vnútorný potenciál na dosiahnutie úspechu, ako vytvoriť inovatívnu pracovnú atmosféru, ako riešiť nedorozumenia v medziľudských vzťahoch... Okrem toho autor v odbočeniach jednotlivé témy dopĺňa o nové pohľady. Na konci každej kapitoly čitateľ nájde tzv. akčný plán, ktorý mu pomôže precvičiť teóriu v praxi.

• Počet strán: 240 strán
  • ISBN13:9788055129341
Dale Carnegie je jeden z najuznávanejších odborníkov v oblasti medziľudských vzťahov a osobnostného rozvoja. Jeho kurzy pomohli miliónom ľudí zlepšiť si vzťahy na pracovisku a dosiahnuť osobný úspech. Carnegie zistil, že obavy a strach sú dve najhlavnejšie sily, ktoré ľudom bránia v rozvoji. Prekonanie týchto sebadeštrukčných emócií mu otvorilo cestu a rozhodol sa, že bude pomáhať aj iným prekonávať tieto bariéry, aby si tiež mohli plniť svoje sny. Kniha je súhrnom jeho názorov. Ponúka odskúšané metódy komunikácie na pracovisku či v obchodných vzťahoch. Pomáha zlepšiť sebaistotu v komunikácii a zároveň si vďaka nej čitateľ môže precvičiť spôsoby, ako prezentovať informácie jednoznačne a s väčšou istotou. Hlavnou úlohou je identifikovať a vysvetliť päť základných zručností: budovanie porozumenia, zvedavosť, komunikáciu, ambície, riešenie konfliktov. Čitateľ má možnosť naučiť sa, ako pristupovať k siedmim typom osobností, ako čo najviac využiť svoj vnútorný potenciál na dosiahnutie úspechu, ako vytvoriť inovatívnu pracovnú atmosféru, ako riešiť nedorozumenia v medziľudských vzťahoch... Okrem toho autor v odbočeniach jednotlivé témy dopĺňa o nové pohľady. Na konci každej kapitoly čitateľ nájde tzv. akčný plán, ktorý mu pomôže precvičiť teóriu v praxi.