Dieťa zmierenia

Francine Rivers
Kumran • 2012

Dostupné aj v kolekcii za výhodnú cenu! Keď sa mladá študentka Dynah vracia večer do internátu, v parku univerzitného areálu prežije otrasnú udalosť. Jej doterajší život, naplnený rodičovskou láskou ...dičovskou láskou a oddanosťou Bohu, v ktorom všetko ide tak, ako si vysnívala, sa za niekoľko minút mení na hrôzu a plány do budúcnosti v pripravovanom manželskom zväzku sa rozsypú ako domček z kariet. Dynah nečakane veľa stráca, ale aj získava. Ako sa zachová mladá dievčina v ťažkej situácii, zmietaná medzi nátlakom okolia a rodiny na jednej strane a kresťanským presvedčením a jemným Božím hlasom na strane druhej, keď zistí, že čaká nechcené dieťa?Francine Riversová napísala niekoľko desiatok románov a získala množstvo ocenení vo svete. Jej príbehy priťahujú človeka k Bohu. S manželom Rickom žije v severnej Kalifornii. Francine je tiež autorkou úspešného románu Vykúpená láska, ktorý si aj na Slovensku našiel tisícky čitateľov.

• Počet strán: 288 strán
  • ISBN13:9788089487349
Dostupné aj v kolekcii za výhodnú cenu! Keď sa mladá študentka Dynah vracia večer do internátu, v parku univerzitného areálu prežije otrasnú udalosť. Jej doterajší život, naplnený rodičovskou láskou a oddanosťou Bohu, v ktorom všetko ide tak, ako si vysnívala, sa za niekoľko minút mení na hrôzu a plány do budúcnosti v pripravovanom manželskom zväzku sa rozsypú ako domček z kariet. Dynah nečakane veľa stráca, ale aj získava. Ako sa zachová mladá dievčina v ťažkej situácii, zmietaná medzi nátlakom okolia a rodiny na jednej strane a kresťanským presvedčením a jemným Božím hlasom na strane druhej, keď zistí, že čaká nechcené dieťa?Francine Riversová napísala niekoľko desiatok románov a získala množstvo ocenení vo svete. Jej príbehy priťahujú človeka k Bohu. S manželom Rickom žije v severnej Kalifornii. Francine je tiež autorkou úspešného románu Vykúpená láska, ktorý si aj na Slovensku našiel tisícky čitateľov.