Utópia v pohybe + Ekonomika spoločenstva (DVD)

Isaline Bourgenotová Dutruová
Nové mesto • 2013

Tento dvojdielny 70-minutový dokumentárny film približuje best-practicies niektorých firiem ekonomiky spoločenstva vo svete a predstavuje novú ekonomickú paradigmu. Je výbornou pomôckou pre h...lbšie pochopenie ES, jej celosvetového charakteru, no zároveň je inšpiratívny pre záujemcov o jej priamu konkrétnu aplikáciu vo svojom podnikaní. François Neveux, podnikateľ, ktorý chcel od začiatku svojho profesionálneho života pracovať inak. Spolu so zamestnancami, zákazníkmi i konkurentmi sa snažil budovať iný typ vzťahov, v ktorých nie „systém“, ale človek je na prvom mieste. Príbeh o Françoisovi Neveuxovi dáva chuť neustále konať spravodlivo a nezabúdať pritom aj na humor. Firmy, ktoré François založil vo Francúzsku (Závody Neveux) a v Brazílii (Rotogine), kam neváhal ísť ani napriek veľkým byrokratickým problémom, naďalej existujú. Kniha Utópia v pohybe je určená všetkým, mladým i starším, a to nielen podnikateľom, manažérom, či ekonómom. Je určená všetkým tým, ktorí túžia realizovať svoje sny, veria im a spolu s inými chcú prispieť k dosiahnutiu spravodlivejšej, bratskej spoločnosti.

• Počet strán: 173 strán
  • ISBN13:0332230
Tento dvojdielny 70-minutový dokumentárny film približuje best-practicies niektorých firiem ekonomiky spoločenstva vo svete a predstavuje novú ekonomickú paradigmu. Je výbornou pomôckou pre hlbšie pochopenie ES, jej celosvetového charakteru, no zároveň je inšpiratívny pre záujemcov o jej priamu konkrétnu aplikáciu vo svojom podnikaní. François Neveux, podnikateľ, ktorý chcel od začiatku svojho profesionálneho života pracovať inak. Spolu so zamestnancami, zákazníkmi i konkurentmi sa snažil budovať iný typ vzťahov, v ktorých nie „systém“, ale človek je na prvom mieste. Príbeh o Françoisovi Neveuxovi dáva chuť neustále konať spravodlivo a nezabúdať pritom aj na humor. Firmy, ktoré François založil vo Francúzsku (Závody Neveux) a v Brazílii (Rotogine), kam neváhal ísť ani napriek veľkým byrokratickým problémom, naďalej existujú. Kniha Utópia v pohybe je určená všetkým, mladým i starším, a to nielen podnikateľom, manažérom, či ekonómom. Je určená všetkým tým, ktorí túžia realizovať svoje sny, veria im a spolu s inými chcú prispieť k dosiahnutiu spravodlivejšej, bratskej spoločnosti.