Magická sila sviatkov

Denisa Fulmeková
Slovart • 2014

Tento titul nájdete v našej ponuke aj v kolekcii za skvelú cenu. Kniha mapuje osem najznámejších sviatkov v kolobehu roka – Hromnice, jarnú rovnodennosť, letný slnovrat, začiatok zberu �...�rody, jesennú rovnodennosť, predvečer Sviatku všetkých svätých, zimný slnovrat. V jednotlivých kapitolách vysvetľuje autorka ich pozadie, pohanskú i kresťanskú tradíciu, povery a pranostiky, ktoré sa k nim viažu, typické jedlá, zvyky, rastlinu, ktorá je pre ne charakteristická a tiež magický rituál na oslavu meniacej sa prírody. Kapitoly o sviatkoch sa striedajú so samostatnými časťami o rôznych magických predmetoch a nadprirodzených bytostiach, ktoré so sviatkami súvisia. Kniha o magickej sile sviatkov je pokračovaním autorkinho bádania prírodno-magických vecí.

• Počet strán: 120 strán
  • ISBN13:9788055609959
Tento titul nájdete v našej ponuke aj v kolekcii za skvelú cenu. Kniha mapuje osem najznámejších sviatkov v kolobehu roka – Hromnice, jarnú rovnodennosť, letný slnovrat, začiatok zberu úrody, jesennú rovnodennosť, predvečer Sviatku všetkých svätých, zimný slnovrat. V jednotlivých kapitolách vysvetľuje autorka ich pozadie, pohanskú i kresťanskú tradíciu, povery a pranostiky, ktoré sa k nim viažu, typické jedlá, zvyky, rastlinu, ktorá je pre ne charakteristická a tiež magický rituál na oslavu meniacej sa prírody. Kapitoly o sviatkoch sa striedajú so samostatnými časťami o rôznych magických predmetoch a nadprirodzených bytostiach, ktoré so sviatkami súvisia. Kniha o magickej sile sviatkov je pokračovaním autorkinho bádania prírodno-magických vecí.