Hradba západu

Juraj Červenák
Slovart • 2018

Tento titul nájdete v našej ponuke aj v kolekcii za skvelú cenu. Uhorské vojsko utrpelo drvivú porážku pri Parkáne. Hordy osmanských bojovníkov pod vedením samotného veľkovezíra prekro...čili Dunaj a obkľúčili pevnosť Újvár - Nové Zámky. Tú v kresťanskom svete nazývajú Hradba západu a vedia, že ak padne, bude ohrozená celá ríša. Obrancovia sú odhodlaní bojovať do posledného dychu, no čelia mnohonásobnej presile. Na múroch otriasajúcich sa pod tureckou delostreľbou stojí aj kapitán Kornel Báthory. Viac než o pevnosť sa však obáva o osud svojho syna Michala, priateľa Voronina a milovanej Juliany. Tí sa stratili kdesi v kraji zachvátenom nepriateľským drancovaním. Navyše ich stopu zachytila obávaná barónka Rónayová prezývaná Vlčica. Skúsený autor Juraj Červenák v spletitom románe o najkrvavejšej vojne, aká sa kedy odohrala na území dnešného Slovenska, uzatvára príbeh viacerých postáv z epickej ságy o dobrodružstvách kapitána Báthoryho. Alebo aj nie? Tento titul nájdete v našej ponuke aj s podpisom autora.Komu sa kniha môže páčiť: Milovníkom historickej beletrie, Ďuro Červenák píše naozaj majstrovsky.

Tento titul nájdete v našej ponuke aj v kolekcii za skvelú cenu. Uhorské vojsko utrpelo drvivú porážku pri Parkáne. Hordy osmanských bojovníkov pod vedením samotného veľkovezíra prekročili Dunaj a obkľúčili pevnosť Újvár - Nové Zámky. Tú v kresťanskom svete nazývajú Hradba západu a vedia, že ak padne, bude ohrozená celá ríša. Obrancovia sú odhodlaní bojovať do posledného dychu, no čelia mnohonásobnej presile. Na múroch otriasajúcich sa pod tureckou delostreľbou stojí aj kapitán Kornel Báthory. Viac než o pevnosť sa však obáva o osud svojho syna Michala, priateľa Voronina a milovanej Juliany. Tí sa stratili kdesi v kraji zachvátenom nepriateľským drancovaním. Navyše ich stopu zachytila obávaná barónka Rónayová prezývaná Vlčica. Skúsený autor Juraj Červenák v spletitom románe o najkrvavejšej vojne, aká sa kedy odohrala na území dnešného Slovenska, uzatvára príbeh viacerých postáv z epickej ságy o dobrodružstvách kapitána Báthoryho. Alebo aj nie? Tento titul nájdete v našej ponuke aj s podpisom autora.Komu sa kniha môže páčiť: Milovníkom historickej beletrie, Ďuro Červenák píše naozaj majstrovsky.