100 osobností, ktoré zmenili svet

Ben Gilliland Philip Parker
Fragment • 2015

SKVELÝ DARČEK K VYSVEDČENIU ZA CELOROČNÉ ÚSILIE!Spoznajte 100 osobností, ktoré zmenili svet! Prijmite pozvanie do vyberanej spoločnosti a zoznámte sa s tými, ktorí zmenili svet! Vydajte ...sa na vzrušujúcu cestu históriou a spoznajte životné osudy osobností, ktorých práca, nadanie a skutky sa nezmazateľne zapísali do dejín a posunuli ľudstvo o niekoľko krokov dopredu. Jedna kniha a sto osobností, ktoré navždy zmenili náš svet! Aristoteles, Napoleon Bonaparte, Mahátma Gándhí, Albert Einstein, Marie Curie-Sklodowska, Elvis Presley, Mark Zuckerberg, Steve Jobs a ďalší vynálezcovia, vedci, politici, vojvodcovia, umelci či vizionári sa stretli na stránkach knihy 100 osobností, ktoré zmenili svet a vy si o nich a ich skutkoch môžete prečítať všetky zaujímavosti. Toto je kniha, na ktorú veru nebude padať prach v poličke :-)

• Počet strán: 128 strán
  • ISBN13:9788056400524
SKVELÝ DARČEK K VYSVEDČENIU ZA CELOROČNÉ ÚSILIE!Spoznajte 100 osobností, ktoré zmenili svet! Prijmite pozvanie do vyberanej spoločnosti a zoznámte sa s tými, ktorí zmenili svet! Vydajte sa na vzrušujúcu cestu históriou a spoznajte životné osudy osobností, ktorých práca, nadanie a skutky sa nezmazateľne zapísali do dejín a posunuli ľudstvo o niekoľko krokov dopredu. Jedna kniha a sto osobností, ktoré navždy zmenili náš svet! Aristoteles, Napoleon Bonaparte, Mahátma Gándhí, Albert Einstein, Marie Curie-Sklodowska, Elvis Presley, Mark Zuckerberg, Steve Jobs a ďalší vynálezcovia, vedci, politici, vojvodcovia, umelci či vizionári sa stretli na stránkach knihy 100 osobností, ktoré zmenili svet a vy si o nich a ich skutkoch môžete prečítať všetky zaujímavosti. Toto je kniha, na ktorú veru nebude padať prach v poličke :-)