Legendy Zlatého mesta

Juraj Červenák
Daphne • 2015

Skvelá a poučná kniha z pera populárneho slovenského autora! Kniha obsahuje fantasy príbehy z rôznych období histórie Banskej Štiavnice, ktoré sú určené špeciálne pre detského čitat...eľa.Dvanásť železných mečov (príbeh z doby bronzovej)Kráľ lesa (príbeh z čias starých Slovanov)Skaza z hlbín (príbeh z 15. storočia)Alchymistova dcéra (príbeh z čias protitureckých vojen v 17. storočí)Vodníkov tajch (príbeh z 18. storočia) Kniha vznikla v rámci vzdelávacieho projektu Banská Štiavnica – Živá učebnica príbehového vzdelávania. Fantasy príbehy z rôznych období histórie Banskej Štiavnice sú určené špeciálne pre detského čitateľa a sú v nich zakomponované učebné osnovy pre žiakov 6. ročníka. Na motívy príbehov vznikli 3 pobytové programy pre deti s prvkami LARP hier.

• Počet strán: 283 strán
  • ISBN13:9788089133307
Skvelá a poučná kniha z pera populárneho slovenského autora! Kniha obsahuje fantasy príbehy z rôznych období histórie Banskej Štiavnice, ktoré sú určené špeciálne pre detského čitateľa.Dvanásť železných mečov (príbeh z doby bronzovej)Kráľ lesa (príbeh z čias starých Slovanov)Skaza z hlbín (príbeh z 15. storočia)Alchymistova dcéra (príbeh z čias protitureckých vojen v 17. storočí)Vodníkov tajch (príbeh z 18. storočia) Kniha vznikla v rámci vzdelávacieho projektu Banská Štiavnica – Živá učebnica príbehového vzdelávania. Fantasy príbehy z rôznych období histórie Banskej Štiavnice sú určené špeciálne pre detského čitateľa a sú v nich zakomponované učebné osnovy pre žiakov 6. ročníka. Na motívy príbehov vznikli 3 pobytové programy pre deti s prvkami LARP hier.