Beh ťa zmení

Angelika Kutišová
Aktuell • 2019

Pohyb je život, beh je vášeň, ultrabeh je dobrodružstvo, ktoré ťa navždy zmeníSte závislí od pocitu, ktorý máte po behu? Dokonca aj od pocitu, ktorý máte, ak si práve nemôžete obuť tenisky a vyraziť...� tenisky a vyraziť na cestu hľadania eufórie z behu? Máte pocit, že keď vynecháte deň či dva, tak ste leniví a nič nerobíte? Ste nervózni, keď vynecháte beh, nedajbože dva? Stáva sa vám, že skoro ráno idete behať a večer si znovu obúvate tenisky, lebo ste na raňajší beh už zabudli? Alebo si tenisky obúvate zo zotrvačnosti, neviete vysvetliť prečo ani sebe samému, nechce sa vám, možno nadávate, ale proste musíte… potom je táto kniha aj pre vás.7 významných bežeckých podujatí v príbehoch o posolstve, strachu, nádeji, prekonávaní vlastných hraníc aj o živote za maratónom3 slovenské maratónske legendy1 príbeh o prvom úspešnom slovenskom tíme na pretekoch okolo Mont Blancu a ešte STEFANIK TRAIL začiatky jedného behu O snahe, námahe, radosti z behu, úspechoch a sklamaniach… a o tom, že magických maratónskych 42,195 kilometrov je vstupná brána do sveta ultrabehov.

• Počet strán: 264 strán
  • ISBN13:9788081720413
Pohyb je život, beh je vášeň, ultrabeh je dobrodružstvo, ktoré ťa navždy zmeníSte závislí od pocitu, ktorý máte po behu? Dokonca aj od pocitu, ktorý máte, ak si práve nemôžete obuť tenisky a vyraziť na cestu hľadania eufórie z behu? Máte pocit, že keď vynecháte deň či dva, tak ste leniví a nič nerobíte? Ste nervózni, keď vynecháte beh, nedajbože dva? Stáva sa vám, že skoro ráno idete behať a večer si znovu obúvate tenisky, lebo ste na raňajší beh už zabudli? Alebo si tenisky obúvate zo zotrvačnosti, neviete vysvetliť prečo ani sebe samému, nechce sa vám, možno nadávate, ale proste musíte… potom je táto kniha aj pre vás.7 významných bežeckých podujatí v príbehoch o posolstve, strachu, nádeji, prekonávaní vlastných hraníc aj o živote za maratónom3 slovenské maratónske legendy1 príbeh o prvom úspešnom slovenskom tíme na pretekoch okolo Mont Blancu a ešte STEFANIK TRAIL začiatky jedného behu O snahe, námahe, radosti z behu, úspechoch a sklamaniach… a o tom, že magických maratónskych 42,195 kilometrov je vstupná brána do sveta ultrabehov.