Michael Schumacher

Ľudo Petranský Ondrej Gajdoš
Motýľ • 2001

Schumi a scuderia už bez stresu, že "musia" vyhrať, dominovali vo Formule 1 aj v prvom roku nového milénia, a tak obdobie na prelome tisícročí možno nazvať érou Michaela Schumachera a... Ferrari. Jazdec v červenom monoposte s číslom 1 lámal rekordy efjednotky, posúval hranice možností. Stále častejšie sa objavoval v popredí v anketách o najlepšieho pilota v histórii F1. Majstrovský titul obhájil už v trinástych pretekoch sezóny v Maďarsku a vo zvyšných štyroch veľkých cenách krúžil po okruhoch ako staronový šampión. Po troch veľkých cenách, v ktorých zvíťazil jeho mladší brat Ralf, jazdiaci na vozidle Williams-BMW, sa Formule 1 v roku 2001 začalo hovoriť Formula Schumacher... Kniha, zachytávajúca tieto okamihy, obsahuje množstvo kvalitných farebných fotografií a nemala by chýbať v žiadnej knihovničke fanúšika F1.

• Počet strán: 144 strán
  • ISBN13:8088978637
   Schumi a scuderia už bez stresu, že "musia" vyhrať, dominovali vo Formule 1 aj v prvom roku nového milénia, a tak obdobie na prelome tisícročí možno nazvať érou Michaela Schumachera a Ferrari. Jazdec v červenom monoposte s číslom 1 lámal rekordy efjednotky, posúval hranice možností. Stále častejšie sa objavoval v popredí v anketách o najlepšieho pilota v histórii F1. Majstrovský titul obhájil už v trinástych pretekoch sezóny v Maďarsku a vo zvyšných štyroch veľkých cenách krúžil po okruhoch ako staronový šampión. Po troch veľkých cenách, v ktorých zvíťazil jeho mladší brat Ralf, jazdiaci na vozidle Williams-BMW, sa Formule 1 v roku 2001 začalo hovoriť Formula Schumacher... Kniha, zachytávajúca tieto okamihy, obsahuje množstvo kvalitných farebných fotografií a nemala by chýbať v žiadnej knihovničke fanúšika F1.

Z rovnakej kategórieMohli by sa vám páčiť