Príspevok

Láska je láska

zobrazený najskôr Plutonium.sk - Bombové knižné recenzie!. Pokračovať v čítaní

Láska je láska (Daniela Slavik)

Tři vyvolení

26. 3. 2017

Stephen King Krok do reálneho sveta môže zachrániť jeho alternatívnu podobu… Adrenalínová jazda… Presne to, čo čitatelia od Kinga očakávajú. Zatiaľ čo Pistolník znamenal pre niekoho trápenie a strastiplnú púť, Tři vyvolení dokážu splniť všetky požiadavky publika. Roland sa prebúdza vo svojom svete, no musí čeliť boju, na ktorý sa nevedel vopred pripraviť. Nepredvídateľný súboj, […] Príspevok[...] Pokračovať v čítaní

Tři vyvolení (Temná věž, #2) (Stephen King)

Rozvaliny Gorlanu

20. 3. 2017

John Flanagan Dobrodružstvo (nielen) pre mladých so štipkou fantasy… Sklamanie z odmietnutia či z nedosiahnutia vysnívaných cieľov vie človeka poriadne zdeptať. No nevraví sa, že to, čo nám je súdené, si nás raz aj tak nájde? Možno sa naša vyfabulovaná budúcnosť len nedokázala pretnúť s osudom, ktorý nám je predurčený. Mladý muž Will podľa vzoru […] Príspevok Rozvaliny Gorlanu zobrazený[...] Pokračovať v čítaní

Rozvaliny Gorlanu (Hraničářův učeň, #1) (John Flanagan)

Mistři slova – Spalovač mrtvol

19. 3. 2017

Ladislav Fuks Skutočne je smrť očistou? Je zvláštne, aký vnútorný prerod môže zaznamenať jedna ľudská duša v priebehu pomerne krátkeho časového obdobia. Predtým milý, láskavý a úslužný človek sa pod vplyvom vonkajších faktorov dokáže zmeniť na obludu odetú do ľudskej kože… Čo za tým stojí? Mal všetky predpoklady stať sa vrahom a nežnosť v jeho […] Príspevok Mistři slova – Spalovač mrtvol [...] Pokračovať v čítaní

Spalovač mrtvol (Ladislav Fuks)

Príbehy vášho života

14. 3. 2017

Ted Chiang Príbehy, v ktorých je obsiahnutý celý vesmír: pravda o Babylonskej veži, úspešný prvý kontakt s mimozemským životom, zúfalstvo zo straty nenahraditeľného človeka, dobrodružstvo z ciest naprieč časom a ohromujúci výlet za hranice vedecky možného. Žiaden iný sci-fi autor nevyvolal za uplynulých dvadsať rokov toľko nadšenia ako Ted Chiang. Žiadneho iného sci-fi autora neocenili[...] Pokračovať v čítaní

Příběhy vašeho života (Ted Chiang)

To (Stephen King) - recenzia na rozsiahle hororové dielo

Ako možno zabojovať proti niečomu, čoho identitu nepoznáme? Ak chceme v sebaobrane tasiť zbrane, musíme poznať útočníka... Pokračovať v čítaní