Markéta čte

Minirecenze: Zrada vítězů od Marie Rutkoski

19. 5. 2019

☆☆☆ Autor: Marie RutkoskiNázev: Zrada vítězůNakladatelství: Fragment Rok vydání: 2019Počet stran: 384Bohužel kniha trpí nebezpečnou knižní nemocí - syndromem druhého dílu.Minirecenze na první díl TADY.Návrat do světa, který Marie Rutkoski vytvořila byl trochu hořkosladký.Já si první díl zamilovala (natolik, že jsem ho musela mít v češtině doma, i když jsem celou sérii četla v angličtině).[...] Pokračovať v čítaní

Zrada vítězů (Marie Rutkoski)

Recenze: Dopisy ztraceným od Brigid Kemmererové

30. 4. 2019

☆☆☆☆ a 1/2 ☆ Autor: Brigid KemmererNázev: Dopisy ztracenýmNakladatelství: CooBooRok vydání: 2019Počet stran: 344Knihu jsem přečetla jedním dechem a chci víc! Juliet nechává na náhrobku své matky dopis. Nečeká odpověď a tak je překvapená a naštvaná, když se jí ji dostane. A odepisuje. A záhadný pisatel jí odpovídá zpátky. Tak to vše začíná a postupně se Juliet se záhadným pisatelem[...] Pokračovať v čítaní

Dopisy ztraceným (Brigid Kemmerer)

Recenze: Princezna popela od Laury Sebastian

28. 4. 2019

☆☆☆ Autor: Laura SebastianNázev: Princezna popelaNakladatelství: CPressRok vydání: 2019Počet stran: 360Kniha u které se vnitřek bohužel nevyrovná obálce. Mladé princezně Theodoře zabil dobyvačný národ matku, zotročil její lid, zajal jí a sebral jí korunu. Tu krutý král nahradil korunou z popela, která na ní s každým pohybem trousí popel a špiní jí. Dalších deset let trpí pod krutovládou[...] Pokračovať v čítaní

Princezna popela (Laura Sebastian)

Recenze: Nevím kudy kam od Gayle Formanové

4. 4. 2019

☆☆a 1/2☆ Autor: Gayle FormanováNázev: Nevím kudy kamNakladatelství: YoliRok vydání: 2019Počet stran: 248Chtěli byste vědět, jako by to vypadalo, kdyby pejsek s kočičkou psali knihu? Tak takhle.Nevím, kudy kam je poměrně krátká knížka, která se snaží až o příliš mnoho. Má tři hlavní postavy, kde každá řeší nějaký svůj problém a jejichž osudy se v jeden moment protnou. Každý z problémů je[...] Pokračovať v čítaní

Nevím kudy kam (Gayle Forman)

Minirecenze: Paní půlnoci od Cassandry Clare

27. 3. 2019

☆☆☆☆ a 1/2 ☆ Autor: Cassandra ClareNázev: Paní půlnoci (Lady Midnight)Nakladatelství: SlovartRok vydání: 2017Počet stran: 608 Jedno dlouhé překvapení!Paní půlnoci jsem začala číst nějak tři roky nazpátek, těsně před tím než vyšel ACOMAF. Jenže pak vyšel a já PP samozřejmě odložila. To prostě nešlo jinak a pak už jsem nějak neměla náladu se k ní vrátit.Až do teď.Abych pravdu řekla, tak s[...] Pokračovať v čítaní

Paní půlnoci (Cassandra Clare)

Minirecenze: Tři temné koruny od Kendare Blake

25. 3. 2019

☆☆ Autor: Kendare BlakeNázev: Tři temné koruny (Three Dark Crowns)Nakladatelství: FragmentRok vydání: 2019Počet stran: 424Zklamání. Zklamání. Ale aspoň když to má přes čtyřista stránek, tak se to četlo fakt rychle, protože to má písmenka jako pro prvňáky.   Na tuhle jsem se těšila, ale zároveň jsem byla skeptická. Slyšela jsem spoustu dobrých, ale taky špatných recenzí. Ale řekla jsem si,[...] Pokračovať v čítaní

Tři temné koruny (Kendare Blake)

Recenze: Nejtemnější úsvit od Aly Martinezové

18. 3. 2019

☆☆☆☆ Autor: Aly MartinezNázev:Nejtemnější úsvitNakladatelství: IkarRok vydání: 2019Počet stran: 240Romantika, která se zabývá i vážnějšími tématy.Charlotte před deseti lety šla na dětské hřiště, a protože je doktorka, zachránila malé dítě. Mezitím ale někdo ukradl její novorozeně. Deset let se snaží vyrovnat se se svou ztrátou a zároveň odmítá přijmout to, že by její chlapeček mohl být[...] Pokračovať v čítaní

Nejtemnější úsvit (Aly Martinez)

Recenze: Jiskření od Penelope Douglas

28. 2. 2019

☆☆☆a 1/2☆ Autor: Penelope DouglasNázev: Jiskření (Rival)Nakladatelství: IkarRok vydání: 2019Počet stran: 328Jiskření je sice mou nejméně oblíbenou knihou v celé sérii, ale přesto je skvělá, čtivá a návyková!Po dočtení Nádechu jsem byla naprosto nadšená, takže jsem se na Jiskření neskutečně těšila. Hlavně na Madoca, který sice není Jared (to je moje #1), ale i tak je to materiál na[...] Pokračovať v čítaní

Jiskření (Penelope Douglas)

Recenze: Uzamčená minulost od Elly Carey

17. 2. 2019

☆☆☆☆ Autor: Ella CareyNázev: Uzamčená minulost (Paris Time Capsule)Nakladatelství: IkarRok vydání: 2019Počet stran: 288Kniha, která vás přenese do současné, ale i minulé Francie.Nevěřili byste, ale knížku jsem si omylem přečetla dvakrát. Asi tak dva roky nazpátek jsem ji totiž četla v originále. Teď mě zaujala anotace, tak jsem si o ní řekla na recenzi. Poprvé jsem Uzamčené minulosti dala[...] Pokračovať v čítaní

Uzamčená minulost (Ella Carey)

Recenze: Elegantní hřích od Kendall Ryan

14. 2. 2019

☆☆☆ a 1/2 ☆ Autor: Kendall RyanNázev: Elegantní hříchNakladatelství: CosmopolisRok vydání: 2015Počet stran: 336Knížka, kterou zhltnete za pár hodin a hned budete chtít další díl.O autorce jsem toho hodně slyšela, často jsem vídala její knihy na instagramu, tak jsem nakonec neodolala a poprosila Cosmopolis o výtisk Elegantního hříchu, abych mohla zjistit, jestli ten hype stojí za to.Hned[...] Pokračovať v čítaní

Elegantní hřích (Kendall Ryan)