Markéta čte

Recenze: Jiskření od Penelope Douglas

28. 2. 2019

☆☆☆a 1/2☆ Autor: Penelope DouglasNázev: Jiskření (Rival)Nakladatelství: IkarRok vydání: 2019Počet stran: 328Jiskření je sice mou nejméně oblíbenou knihou v celé sérii, ale přesto je skvělá, čtivá a návyková!Po dočtení Nádechu jsem byla naprosto nadšená, takže jsem se na Jiskření neskutečně těšila. Hlavně na Madoca, který sice není Jared (to je moje #1), ale i tak je to materiál na[...] Pokračovať v čítaní

Jiskření (Penelope Douglas)

Recenze: Uzamčená minulost od Elly Carey

17. 2. 2019

☆☆☆☆ Autor: Ella CareyNázev: Uzamčená minulost (Paris Time Capsule)Nakladatelství: IkarRok vydání: 2019Počet stran: 288Kniha, která vás přenese do současné, ale i minulé Francie.Nevěřili byste, ale knížku jsem si omylem přečetla dvakrát. Asi tak dva roky nazpátek jsem ji totiž četla v originále. Teď mě zaujala anotace, tak jsem si o ní řekla na recenzi. Poprvé jsem Uzamčené minulosti dala[...] Pokračovať v čítaní

Uzamčená minulost (Ella Carey)

Recenze: Elegantní hřích od Kendall Ryan

14. 2. 2019

☆☆☆ a 1/2 ☆ Autor: Kendall RyanNázev: Elegantní hříchNakladatelství: CosmopolisRok vydání: 2015Počet stran: 336Knížka, kterou zhltnete za pár hodin a hned budete chtít další díl.O autorce jsem toho hodně slyšela, často jsem vídala její knihy na instagramu, tak jsem nakonec neodolala a poprosila Cosmopolis o výtisk Elegantního hříchu, abych mohla zjistit, jestli ten hype stojí za to.Hned[...] Pokračovať v čítaní

Elegantní hřích (Love by Design, #1) (Kendall Ryan)

Recenze: Polibek jako dezert od Poppy J. Andersonové

5. 2. 2019

☆☆☆ a 1/2 ☆ Autor: Poppy J. AndersonováNázev: Polibek jako dezertNakladatelství: IkarRok vydání: 2019Počet stran: 320Milá oddechovka, po které budete mít chuť dát si něco sladkého na zub. Polibek jako dezert je volné pokračování Tajná přísada láska. Stejně jako u prvního dílu mě nalákala samotná obálka a ani jsem nepotřebovala číst anotaci. Prostě jsem věděla, že jí chci. Hlavní postavou[...] Pokračovať v čítaní

Polibek jako dezert (Poppy J. Anderson)

Recenze: Vypálená nenávist od Angie Thomas

14. 1. 2019

☆☆☆☆ Autor: Angie ThomasováNázev: Vypálená nenávistNakladatelství: YOLI Rok vydání: 2018Počet stran: 384Kniha s důležitým tématem, která vám ukáže problematiku policejní brutality z druhého úhlu pohledu.Po téhle knížce jsem původně neměla v úmyslu sáhnout. Proč? Obklopoval jí děsný hype a to mě odradilo. Nakonec jsem po ní sáhla, ale trochu z jiných důvodů. Knížku bych chtěla využít v[...] Pokračovať v čítaní

Vypálená nenávist (Angie Thomas)

Recenze: Čas vlků od Elisabet Nemertové

29. 12. 2018

☆☆☆☆ Autor: Elisabet NemertováNázev: Čas vlkůNakladatelství: Cosmopolis Rok vydání: 2018Počet stran: 360Historická kniha, která nás zavede do válečného severu.Knížek takovéhleho typu zase tolik nečtu, ale čas od času mě na ně chytne chuť. A v poslední době jsem měla nutkání si něco z válečného období přečíst. Proto přišla tahle kniha od Cosmopolisu  přesně ve správnou dobu.Čas vlků[...] Pokračovať v čítaní

Čas vlků (Elisabet Nemert)

Můj boj s kreativním blokem a recenze na Válku umění od Stevena Pressfielda

18. 12. 2018

Kreativita a já máme vztah jako na houpačce. Jednou jí mám a mám i čas a chuť cokoliv dělat, pak jí mám a nemám čas, a nebo mám třeba chuť a čas, ale kreativita chybí. Dost často se mi stane, že jsem po celém dni ve škole nebo v práci unavená a radši prokrastinuji, než abych něco napsala, nebo nakrasonapsala.Až v posledním měsíci jsem se odhodlala se po roce zase vrátit ke psaní a znovu jsem[...] Pokračovať v čítaní

Válka umění (Steven Pressfield)

Recenze: Dopis od Kathryn Hughhesové

9. 12. 2018

☆☆☆ Autor: Kathryn HughesováNázev: DopisNakladatelství: Cosmopolis Rok vydání: 2018Počet stran: 320Historická knížka ukazující dvě jiné doby a dva zajímavé osudy na základě skutečných událostí.Po přečtení anotace jsem věděla, že tuhle knížku od Cosmopolisu potřebuju. Ve škole je to teď dost náročné a tak jsem hledala něco, co by mě dokázala dostat myšlenkami jinam.V Dopisu se prolínají[...] Pokračovať v čítaní

Dopis (Kathryn Hughes)

Recenze: Kavárna v Kodani od Julie Caplinové

28. 11. 2018

☆☆☆☆ Autor: Julie CaplinováNázev: Kavárna v KodaniNakladatelství: Cosmopolis Rok vydání: 2018Počet stran: 352Milá oddechovka, co mě dokázala vytáhnout ze čtecí krize.V poslední době jsem měla čtecí krizi, sahala jsem po špatných kouscích a nic moc mě nebavilo. Když mi přišla tahle krasavice od Cospomolisu, s obavami jsem se do jí pustila a nakonec jsem byla hrozně mile překvapená.[...] Pokračovať v čítaní

Kavárna v Kodani (Julie Caplin)

Recenze: Abeceda krasopsaní od Tanjy “Frau Hölle” Cappellové

18. 11. 2018

☆☆☆☆☆ Autor: Tanja “Frau Hölle” CappellováNázev: Abeceda krasopsaníNakladatelství: Esence Rok vydání: 2018Počet stran: 144Knížek o krasopsaní jsem už pár přečetla a tahle se řadí mezi té nejlepší. Rozhodně byla tou nejrozsáhlejší.Takový ten pocit, když přečteš knížku, ale než se dohrabeš k sepsání recenze, tak vlastně zapomeneš, cos o ní chtěla říct a musíš si jí pročíst znovu. Naštěstí[...] Pokračovať v čítaní

Abeceda krasopsaní (Tanja “Frau Hölle” Cappell)