Markéta čte

Recenze: Marťan od Andyho Weira

6. 7. 2019

☆☆☆☆ Autor: Andy WeirNázev: MarťanNakladatelství: KalibrRok vydání: 2019Počet stran: 344Doháním si mezery ve vzdělání!Jo. Je to tak. Já až do teď neměla přečteného Marťana. A kdybych někdy před rokem náhodou v televizi nenarazila na film, tak bych neviděla ani ten.Ale já ho viděla a od té doby jsem měla nutkání si knížku přečíst. Teď, když vyšel v novém letním paperbacku, jsem se k[...] Pokračovať v čítaní

Marťan (Andy Weir)

Recenze: Meč a ptáček od Amy Harmon

3. 7. 2019

☆☆☆☆ Autor: Amy HarmonNázev: Meč a ptáčekNakladatelství: YOLIRok vydání: 2019Počet stran: 304Překvapivě dobrá young adult standalone fantasy. Od Amy Harmon jsem četla již několik knih. Jedna z knih, Making Faces, je jednou z mých nejoblíbenějších knížek vůbec. Takže jakmile jsem se dozvěděla, že Meč a ptáček (kniha, o které jsem doteď neslyšela nic špatného) bude vycházet i v češtině,[...] Pokračovať v čítaní

Meč a ptáček (Amy Harmon)

Recenze: Renegáti od Marissy Meyer

24. 6. 2019

☆☆☆☆☆    Autor: Marissa Meyer Název: Renegáti (Renegades) Nakladatelství: Egmont Rok vydání: 2018 Počet stran: 512   No. Můžu říct jenom: páni. Pane. Bože. To, že Marissa je kouzelnice, jsem už věděla. Ale že mě něco až takhle překvapí, jsem nečekala. Já totiž vůbec nejsem na superhrdiny. Jediný, co jsem viděla, a líbilo se mi, je Škola superhrdinů. A starý [...] Pokračovať v čítaní

Renegáti (Marissa Meyer)

Recenze: Hotel Winterhouse od Bena Guttersona

23. 6. 2019

☆☆☆ Autor: Ben GuttersonNázev: Hotel WinterhouseNakladatelství: CPressRok vydání: 2019Počet stran: 384První díl middle grade série, která dokáže zaujmout na první pohled.Hned od pohledu mi Winterhouse připomněl Nikdyuš. A když vám něco připomíná Nikdyuš, prostě to musíte mít.Začátek mi přišel, že dost kopíroval Harryho Pottera.Jedenáctiletá (!!!) Alžběta přišla o rodiče (!!!) a bydlí u[...] Pokračovať v čítaní

Hotel Winterhouse (Ben Guterson)

Fotorecenze: Pobertův plánek

16. 6. 2019

Autor: Erin Pascalová Název: Harry Potter: Pobertův plánekNakladatelství: AlbatrosRok vydání: 2019Počet stran: 72Myslela jsem si, že je to nutnost pro každého fanouška Harryho Pottera, ale nakonec jsem došla k jinému závěru.. Kdo mě zná, tak ví, že jsem velký fanda Harryho Pottera. Když jsem uviděla knížku s názvem Pobertův plánek, musela jsem ji mít! Upřímně jsem si ani nečetla, co to[...] Pokračovať v čítaní

Harry Potter: Pobertův plánek (Erin Pascal)

Recenze: Stín noci od Deborah Harkness

14. 6. 2019

☆☆☆☆ Autor: Deborah HarknessNázev: Stín nociNakladatelství: LaserRok vydání: 2019Počet stran: 536Druhý díl skvělé série!Abych pravdu řekla, tak asi šest let nazpátek jsem začala tuhle knihu číst. A nebyla jsem schopná ji dočíst. Prvních osmdesát stránek pro mě bylo utrpení, přes které jsem se prostě nedostala. Nic se tam nedělo, celý to bylo hrozně utahaný a já u toho umírala. Tak jsem[...] Pokračovať v čítaní

Čas čarodějnic 2: Stín noci (Deborah Harkness)

Recenze: Nimbus od Neala Shustermana

9. 6. 2019

☆☆☆☆ a 1/2 ☆ Autor: Neal ShustermanNázev: Nimbus (Thunderhead)Nakladatelství: YOLIRok vydání: 2019Počet stran: 440Tak. A teď se bude zase čekat.Konečně jsem se i já dostala k přečtení Nimbuse, druhého dílu Smrtky, kterou jsem přečetla loni a zhltla ji a naprosto se do ní zamilovala.Nimbus začíná o několik měsíců později (tuším, že po roce, ale nechci kecat) po místě, kde skončila Smrtka.[...] Pokračovať v čítaní

Nimbus (Neal Shusterman)

Recenze: Na obtíž od Colleen Hoover

2. 6. 2019

☆☆☆☆☆☆(Jo, je jich fakt šest) Autor: Colleen HooverNázev: Na obtížNakladatelství: YoliRok vydání: 2019Počet stran: 312 Pane bože. Pane bože. Pane bože.Tohle bylo tak dobrý. TAK DOBRÝ.Dřív jsem měla Odvrácenou tvář lásky, Možná jednou a November 9 na jednom prvním místě nejlepších Colleeniných knih. Pak se to tak nějak posunulo, a přestože všechny miluju, November se dostal o trošku[...] Pokračovať v čítaní

Na obtíž (Colleen Hoover)

Recenze: Temné a osamělé prokletí od Bridgid Kemmererové

25. 5. 2019

☆☆☆ a 1/2 ☆ Autor: Brigid KemmererNázev: Temné a osamělé prokletíNakladatelství: CooBooRok vydání: 2019Počet stran: 480Zajímavá kniha se skvělou zápletkou, která ale tak úplně nedostála tomu, co by mohla nabídnout. Harper si v dětství prošla dětskou obrnou a od té doby kulhá. Její život vůbec není jednoduchý a kulhavá noha je to nejmenší, co se jí děje. Její otec nadělal řadu dluhů a její[...] Pokračovať v čítaní

Temné a osamělé prokletí (Brigid Kemmerer)

7 důvodů proč si přečíst Čas čarodějnic

23. 5. 2019

O Času čarodějnic jste už určitě slyšeli. V mém srdci má tahle kniha dost sentimentální místo - byla to jedna z prvních těžších knížek v angličtině, které jsem kdy přečetla. Od té doby na ní nedám dopustit a s vydáním reedice této série přišel čas na rereading! Musím říct, že toho nelituju. Je to delší, je to místy pomalejší, ale celkově je to naprosto boží.1. Jsou tam upíři a nesvítí!  2.[...] Pokračovať v čítaní

Čas čarodějnic 1 (Deborah Harkness)