Mary Fairy

Karmínové pouto (recenzia)

27. 2. 2019

Na túto recenziu som sa veľmi tešila, hoci ju pridávam dosť neskoro. Jednak za to mohol nedostatok času, jednak istá udalosť v knihe, po ktorej som chcela prestať s čítaním. Ale to spomeniem až v časti so spoilermi. Do knihy som išla s tým, že dej bude zasadený do sveta Krutej krásy, ale po pár stranách som zistila, že to tak nie je. Ide o samostatnú knihu, s novým svetom a úplne inými[...] Pokračovať v čítaní

Karmínové pouto (Rosamund Hodge)

Krutá krása (recenzia)

15. 2. 2019

Recenzia môže obsahovať spoilery!Viem, že táto kniha nie je žiadna novinka, na knižnom trhu sa pohybuje už viac ako rok. Stretla som sa pri nej s kladnými i negatívnejšími ohlasmi, a tak som pri nej váhala.Ale nakoniec som veľmi rada, že som jej dala šancu. Pretože to bolo úžasné. Niečo také som hľadala už veľmi dlho, ale stále mi to unikalo. Neviem, čo konkrétne na knihe spôsobilo, že sa[...] Pokračovať v čítaní

Krutá krása (Rosamund Hodge)

Tri temné koruny (recenzia)

12. 2. 2019

Tri temné koruny som objavila v júli a odvtedy ich zháňam. Do rúk sa mi dostali pred mesiacom, ale dočítala som ich až v sobotu. Na túto knihu som čítala mnoho negatívnych recenzií, ale ani tie ma neodradili. Povedala som si, že si musím urobiť vlastný názor. Zaumienila som si, že knihu prečítam a to som aj urobila. Bola som nakoniec sklamaná? Nie. Možno za to mohlo to, že som od knihy veľa[...] Pokračovať v čítaní

Tri temné koruny (Kendare Blake)

Divotvůrce - Černé znamení (recenzia)

8. 2. 2019

Už prvou knihou série Divotvůrce si ma Sebastien De Castell získal. Do svojho príbehu zaradil mimoriadne podpriemerného a nešikovného šestnásťročného chlapca Kellena a tým urobil svoj príbeh medzi všetkým tými dokonalými hrdinami knižného sveta výnimočným. Aj keď bol Kellen sám o sebe fyzicky slabý a poriadne nemehlo, myslelo mu to rýchlo a do kariet mu sem-tam prihralo šťastie.Na konci[...] Pokračovať v čítaní

Divotvůrce: Černé znamení (Sebastien de Castell)

Kniha prachu (recenzia)

4. 2. 2019

Názov: Kniha prachu - La Belle SauvageAutor: Philip PullmanJedenásťročný chlapec zapletený do intríg dospelých, šesťmesačné bábätko v ohrození života a pätnásťročné dievča, ktoré sa ocitlo v nesprávnom čase na nesprávnom mieste. Predstavte si svet, v ktorom má hlavné slovo Cirkevný disciplinárny úrad, dýchajúci ľuďom na krk a čakajúci, kedy urobia osudovú chybu. Predstavte si svet, v ktorom[...] Pokračovať v čítaní

Kniha Prachu: La Belle Sauvage (Philip Pullman)

Prečo si prečítať ságu rodu Hawthorneovcov?

3. 2. 2019

V predchádzajúcom článku som sa venovala tomu, prečo ma tretí diel tejto série tak veľmi sklamal, ale akosi som zabudla spomenúť, prečo sa mi páčili tie predchádzajúce dva diely. Tak sa o to dnes pokúsim.Šľachtická rošáda (1) sa venuje dvadsaťjedenročnej Mirande, ktorá zažíva svoju štvrtú sezónu a ešte si zatiaľ nenašla žiadneho manžela, a preto sa psychicky pripravuje na to, že ostane[...] Pokračovať v čítaní

Šľachtická rošáda (Kristi Ann Hunter)

Nezvyčajné manželstvo

23. 1. 2019

Názov: Nezvyčajné manželstvo (Sága rodu Hawthornovcov)Autorka: Kristi Ann HunterVydavateľstvo: i527.net Lord Trent Hawthorne je mladším bratom vojvodu z Rivertonu. Má svoj majetok a celkom presne nevie, čo vlastne v živote chce. Plánuje tiež, že jedného dňa sa zaľúbi do ženy, ktorú si vyberie. Ale jeho zmysel pre česť ho privedie k tomu, že sa ožení so ženou, ktorú takmer nepozná. Sen o[...] Pokračovať v čítaní

Nezvyčajné manželstvo (Kristi Ann Hunter)

Dievča z titulky(recenzia)

12. 1. 2019

Autorka: Lenka Kyselicová Vydavateľstvo: Motýľ Počet strán: 376 Serafína má devätnásť a presne vie, čo v živote chce – stať sa lekárkou. No modrá krv v jej žilách jej nedovoľuje žiť život obyčajného dievčaťa s túžbami a so snami. Po predkoch zdedila titul markízy, závratné dedičstvo i aristokratické privilégiá. Život ako z rozprávky však ukrýva svet mocenských hier a závisti, kde nič nie je[...] Pokračovať v čítaní

Dievča z titulky (Lenka Kyselicová)

Divotvůrce - recenzia

10. 1. 2019

Názov: DivotvůrceAutor: Sebastien de Castell Vydavateľstvo: Egmont Počet strán: 408Divotvůrce Magie je zrádná hra. Kellen je pouze několik okamžiků od svého prvního magického souboje a čtyř zkoušek, které z něj mají udělat divotvůrce. Je tu však jeden problém: jeho magie je slabá. Jste-li zavěcenci Jan’Tepu a blíží se vaše šestnácté narozeniny, měli byste být připraveni prokázat své magické[...] Pokračovať v čítaní

Divotvůrce (Sebastien de Castell)

Si ty normálna?

2. 1. 2019

Názov: Si ty normálna?!Autorka: Holly BourneVydavateľstvo: SlovartPočet strán: 416Známa autorka romantických románov Holly Bourne prichádza so sériou o dievčatách z klubu, v ktorom nik nie je dobrovoľne, z Klubu okašlaných báb.V prvej časti si jedna z nich – Evie – nehovorí nič iné, len: „Buď už konečne normálna!“ Snaží sa vysadiť antidepresíva a odchádza na strednú. Tu nikto nevie, že jej[...] Pokračovať v čítaní

Si ty normálna?! (Holly Bourne)