Mary Fairy

Dievča z titulky(recenzia)

12. 1. 2019

Autorka: Lenka Kyselicová Vydavateľstvo: Motýľ Počet strán: 376 Serafína má devätnásť a presne vie, čo v živote chce – stať sa lekárkou. No modrá krv v jej žilách jej nedovoľuje žiť život obyčajného dievčaťa s túžbami a so snami. Po predkoch zdedila titul markízy, závratné dedičstvo i aristokratické privilégiá. Život ako z rozprávky však ukrýva svet mocenských hier a závisti, kde nič nie je[...] Pokračovať v čítaní

Dievča z titulky (Lenka Kyselicová)

Divotvůrce - recenzia

10. 1. 2019

Názov: DivotvůrceAutor: Sebastien de Castell Vydavateľstvo: Egmont Počet strán: 408Divotvůrce Magie je zrádná hra. Kellen je pouze několik okamžiků od svého prvního magického souboje a čtyř zkoušek, které z něj mají udělat divotvůrce. Je tu však jeden problém: jeho magie je slabá. Jste-li zavěcenci Jan’Tepu a blíží se vaše šestnácté narozeniny, měli byste být připraveni prokázat své magické[...] Pokračovať v čítaní

Divotvůrce (Sebastien de Castell)

Si ty normálna?

2. 1. 2019

Názov: Si ty normálna?!Autorka: Holly BourneVydavateľstvo: SlovartPočet strán: 416Známa autorka romantických románov Holly Bourne prichádza so sériou o dievčatách z klubu, v ktorom nik nie je dobrovoľne, z Klubu okašlaných báb.V prvej časti si jedna z nich – Evie – nehovorí nič iné, len: „Buď už konečne normálna!“ Snaží sa vysadiť antidepresíva a odchádza na strednú. Tu nikto nevie, že jej[...] Pokračovať v čítaní

Si ty normálna?! (Holly Bourne)

Zámok v oblakoch (recenzia)

14. 12. 2018

Názov: Zámok v oblakochAutorka: Kerstin GierVydavateľstvo: CooBooPočet strán: 352 Vysoko vo švajčiarskych Alpách, takmer na dosah k oblakom, stojí uznávaný hotel, ktorý už len spomína na zašlú slávu. Na prelome rokov je však celý hotel na nohách, pripravuje sa veľkolepá silvestrovská zábava, na ktorú sú pozvaní známi ľudia z celého sveta. Sedemnásťročná Fanny má plné ruky práce podobne ako[...] Pokračovať v čítaní

Zámok v oblakoch (Kerstin Gier)

Renegáti

5. 12. 2018

Názov: Renegáti Autorka: Marissa Meyer Počet strán: 592 Vydavateľstvo: Egmont Renegáti jsou syndikát lidí s neobyčejnými schopnostmi. Vynořili se z trosek zničené společnosti a zavedli znovu řád tam, kde dosud vládl chaos. Jako obhájci práva a spravedlnosti jsou pro všechny symbolem odvahy a naděje. Výjimkou jsou zločinci, které kdysi svrhli. Nova má důvod Renegáty nenávidět a touží po[...] Pokračovať v čítaní

Renegáti (Marissa Meyer)

Divoká píseň

22. 11. 2018

Názov: Divoká píseňAutorka: Victoria SchwabVydavateľstvo:CooBoo Počet strán: 336 Kate touží být tak nemilosrdná jako její otec, který vládne Severní části Verity, nechává nestvůry potulovat po městě a vybírá od lidí peníze za jejich bezpečí. Po pěti letech na internátních školách se Kate konečně vrací domů a chce ukázat otci, že je stejně nelítostná jako on. August chce být člověk. Ale[...] Pokračovať v čítaní

Divoká píseň (Monstra z Verity, #1) (Victoria Schwab)

Temná krása - recenzia

18. 11. 2018

Názov: Temná krásaAutorka: Mary E. PearsonVydavateľstvo: CooBooLia síce prežila zajatie vo Vende, no teraz sa musí vyrovnať s ešte väčším problémom. Hrozí totiž, že príde k zničeniu jej kráľovstva, a iba ona to môže zastaviť. Lia sa tak musí stať tou, ktorou nikdy nechcela byť – Prvou dcérou Morrighanu –, odhaliť zradcov a potrestať ich, prekonať nepredstaviteľné prekážky a konečne prijať[...] Pokračovať v čítaní

Temná krása (Mary E. Pearson)

Zradné srdce - recenzia

18. 11. 2018

Názov: Zradné srdceAutorka: Mary E. PearsonVydavateľstvo: CooBooV zajatí barbarského vládcu Vendy majú Lia a Rafe len malú šancu na útek. A tak ich jedinou nádejou je spoliehať sa na to, že vládca bude príliš ohromený Liiným darom a bude sa báť dať ju popraviť. Vládcu však Lia zaujme viac, ako sa na prvý pohľad zdá, a chce jej dar využiť na vlastné ciele. Stále je tu aj Rafe, ktorý jej síce[...] Pokračovať v čítaní

Zrádné srdce (Mary E. Pearson)

Falošný bozk - recenzia

12. 11. 2018

Názov: Falošný bozkAutorka: Mary E. PearsonVydavteľstvo: CooBooPočet strán: 376Kráľovstvo Morrighan je plné tradícií a príbehov o dávnom svete. Princezná Lia ich však neznáša. Svadba s niekým, koho nikdy predtým nestretla? Pre zaistenie politického spojenectva? Má všetkého po krk. A tak v deň svadby utečie a usadí sa vo vzdialenej dedine. Tam sa zoznámi s dvoma záhadnými príťažlivými[...] Pokračovať v čítaní

Falošný bozk (Mary E. Pearson)

Láska je pre bláznov. Ako som ja. - recenzia

11. 11. 2018

Názov: Láska je pre bláznov. Ako som jaPočet strán: 328Vydavateľstvo: FragmentNajhorší chalan na svete? Viki v tom má jasno: je to Jay Feretty. Lacná kópia rockovej hviezdy, krásavec školy, syn architektov. Tvári sa, že chce zmeniť svet. Pritom mu ide iba o to, aby mohol baliť baby. Má na sebe staré tričko s obrázkom nejakej kapely, príšerne drahé roztrhané značkové rifle, novučičké tenisky[...] Pokračovať v čítaní

Láska je pre bláznov. Ako som ja. (Sabine Schoder)