Knižné maniačky

RECENZIA: Jaime Jo Wrightová - Kliatba Misty Wayfairovej

6. 7. 2019

Žáner: detektívka, triler, hororVydavateľstvo: i527.netPočet strán: 344Väzba: pevná s preobalomOriginálny názov: The Curse of Misty WayfairAnotácia:Thea Reedová vyrastá v sirotinci, no zaprisahá sa, že jedného dňa zistí, čo sa stalo s jej mamou. Pátranie ju na prelome devätnásteho a dvadsiateho storočia už ako dospelú ženu privádza do mestečka Pleasant Valley vo Wisconsine. Dôkazy smerujú[...] Pokračovať v čítaní

Kliatba Misty Wayfairovej (Jaime Jo Wright)

RECENZIA: Philip Reeve - Zlato predátora

28. 6. 2019

Žáner: scifi, fantasyVydavateľstvo: CooBooSéria: Mortal Engines Quartet (The Hungry City Chronicles)Diel: #2Počet strán: 336Väzba: paperbackOriginálny názov: Predator's GoldAnotácia:Dva roky po katastrofálnom zničení Londýna cestujú Tom Natsworthy a Hester Shawová krížom-krážom po obývanom svete, obchodujú s inými vzducholoďami a zažívajú dobrodružstvá v exotických končinách Vtáčích ciest.[...] Pokračovať v čítaní

Zlato predátora (Philip Reeve)

RECENZIA: Cecelia Ahern - Dokonalá

22. 6. 2019

Žáner: YAVydavateľstvo: SlovartSéria: FlawedDiel: #2Počet strán: 344Väzba: paperbackOriginálny názov: PerfectAnotácia:Celestine Northová je Chybná. Odkedy ju sudca Crevan označil za hrozbu číslo jeden pre spoločnosť, Celestine je na úteku spoločne s ďalším Chybným, Carrickom, jediným človekom, ktorému môže veriť. No Celestine ukrýva tajomstvo – dôkaz, ktorý by mohol celý systém založený na[...] Pokračovať v čítaní

Dokonalá (Cecelia Ahern)

RECENZIA: Jennifer L. Armentrout - Obsidián

30. 5. 2019

Žáner: YA, fantasy Vydavateľstvo: Zelený kocúr Séria: Lux Diel: #1 Počet strán: 360 strán Väzba: paperback Originálny názov: Obsidian Anotácia: Nové začiatky bývajú náročné.  Pred začiatkom štvrtého ročníka na strednej sme sa presťahovali do Západnej Virgínie a mne nezostalo nič iné ako vysporiadať sa s tamojším nárečím, chabým prístupom na internet a nekončiacou nudou... až som raz[...] Pokračovať v čítaní

Obsidián (Jennifer L. Armentrout)

RECENZIA: Lisa Kleypasová - Tajomný neznámy

20. 5. 2019

Žáner: Ľúbostný historický románSéria: Osudy rodu RavenelovcovDiel: 4.dielVydavateľstvo: IkarPočet strán: 304 stránVäzba: pevná väzbaOriginálny názov: Hello StrangeAnotácia:Doktorka Garrett Gibsonová, jediná lekárka v Anglicku, je odvážna a sebestačná žena. Prirovnávajú ju k mužovi, prečo by si teda v živote nedopriala ako muž? Ibaže romániky ju nikdy nelákali. Do jej života však náhodou[...] Pokračovať v čítaní

Tajomný neznámy (Lisa Kleypas)

RECENZIA: Erin Watt - Jediná maličkost

17. 5. 2019

Žáner: YAVydavateľstvo: BaronteVäzba: pevná väzba s prebalomPočet strán: 304 stránOriginál názov: One Small ThingAnotácia:Bethin život se po smrti její sestry zásadně změnil. Rodiče by ji nejradši zamkli pod zámek a věří, že jediný způsob, jak ji ochránit, je hlídat každý její krok. Když se Beth jednoho večera vykrade z domu, pozná nového souseda Chase. Je nadšená, že má tajného kamaráda. Je[...] Pokračovať v čítaní

Jediná maličkost (Erin Watt)

RECENZIA: Michaela Zamari - Šéfom môjmu šéfovi

25. 4. 2019

Žáner: ľúbostný románVydavateľstvo: MERIDIANO - pressSéria: Šéf môjho šéfaDiel: #2Počet strán: 496Väzba: hardbackAnotácia:Možno sa nikdy nemali stretnúť, a možno sú už dávno odsúdení, aby si k sebe našli cestu...Sled posledných udalostí vrhol na Tomasa Leroya tieň naničhodníka. Tomas je však odhodlaný očistiť svoje meno, hoci Nela ho nechce ani vidieť. Nádejná fotografka je zmätená a tápe,[...] Pokračovať v čítaní

Šéfom môjmu šéfovi (Michaela Zamari)

RECENZIA: Samantha Young - Iskrenie

13. 4. 2019

Žáner: NASéria: Dublin StreetVydavateľstvo: Ikar Počet strán: 152 strán Väzba: hardbackOriginál názov: On Hart's BoardwalkAnotácia:Manželia Nate a Liv si zariadili príjemný život, bývajú v peknom dome, majú dve krásne dcéry a zamestnanie, ktoré ich napĺňa. Z ich vzťahu sa však rokmi vytratila spontánnosť a vášeň. Liv je presvedčená, že pre Nata už nie je atraktívna. Zato za ním sa otočí[...] Pokračovať v čítaní

Iskrenie (Samantha Young)

RECENZIA: Gwendolyn Clare - Inkous Kov a Sklo

11. 4. 2019

Žáner: fantasy, YAVydavateľstvo: CooBooSéria: Ink, Iron, and GlassDiel: #1Počet strán: 304Väzba: hardbackOriginál názov: Ink, Iron, and GlassAnotácia:Když se propojí konkrétní člověk, konkrétní pero a konkrétní kniha, dokážou vytvářet zcela nové světy. Elsa z jednoho takového pochází. Její matka ho neustále mění a po jejím únosu Elsa musí vstoupit do reality. V alternativní viktoriánské[...] Pokračovať v čítaní

Inkoust, kov a sklo (Gwendolyn Clare)

RECENZIA: Vic Jamesová - Zlatá klec

3. 4. 2019

Žáner: sci-fi, fantasyVydavateľstvo: FragmentSéria: Dark GiftsDiel: #1Počet strán: 384Väzba: hardbackOriginál názov: Gilded CageAnotácia:Svět je v rukou Mocných. Díky magické Síle ovládají politiku, obchod, toky peněz i životy obyčejných lidí. Ti, kteří mezi elitu nepatří, musí nastoupit na desetileté nucené práce. V naději, že zůstanou pohromadě, chtějí Hadleyovi nastoupit do služby[...] Pokračovať v čítaní

Temné nadání: Zlatá klec (Vic James)