Knižné maniačky

RECENZIA: Lisa Kleypasová - Tajomný neznámy

20. 5. 2019

Žáner: Ľúbostný historický románSéria: Osudy rodu RavenelovcovDiel: 4.dielVydavateľstvo: IkarPočet strán: 304 stránVäzba: pevná väzbaOriginálny názov: Hello StrangeAnotácia:Doktorka Garrett Gibsonová, jediná lekárka v Anglicku, je odvážna a sebestačná žena. Prirovnávajú ju k mužovi, prečo by si teda v živote nedopriala ako muž? Ibaže romániky ju nikdy nelákali. Do jej života však náhodou[...] Pokračovať v čítaní

Tajomný neznámy (Lisa Kleypas)

RECENZIA: Erin Watt - Jediná maličkost

17. 5. 2019

Žáner: YAVydavateľstvo: BaronteVäzba: pevná väzba s prebalomPočet strán: 304 stránOriginál názov: One Small ThingAnotácia:Bethin život se po smrti její sestry zásadně změnil. Rodiče by ji nejradši zamkli pod zámek a věří, že jediný způsob, jak ji ochránit, je hlídat každý její krok. Když se Beth jednoho večera vykrade z domu, pozná nového souseda Chase. Je nadšená, že má tajného kamaráda. Je[...] Pokračovať v čítaní

Jediná maličkost (Erin Watt)

RECENZIA: Michaela Zamari - Šéfom môjmu šéfovi

25. 4. 2019

Žáner: ľúbostný románVydavateľstvo: MERIDIANO - pressSéria: Šéf môjho šéfaDiel: #2Počet strán: 496Väzba: hardbackAnotácia:Možno sa nikdy nemali stretnúť, a možno sú už dávno odsúdení, aby si k sebe našli cestu...Sled posledných udalostí vrhol na Tomasa Leroya tieň naničhodníka. Tomas je však odhodlaný očistiť svoje meno, hoci Nela ho nechce ani vidieť. Nádejná fotografka je zmätená a tápe,[...] Pokračovať v čítaní

Šéfom môjmu šéfovi (Michaela Zamari)

RECENZIA: Samantha Young - Iskrenie

13. 4. 2019

Žáner: NASéria: Dublin StreetVydavateľstvo: Ikar Počet strán: 152 strán Väzba: hardbackOriginál názov: On Hart's BoardwalkAnotácia:Manželia Nate a Liv si zariadili príjemný život, bývajú v peknom dome, majú dve krásne dcéry a zamestnanie, ktoré ich napĺňa. Z ich vzťahu sa však rokmi vytratila spontánnosť a vášeň. Liv je presvedčená, že pre Nata už nie je atraktívna. Zato za ním sa otočí[...] Pokračovať v čítaní

Iskrenie (Samantha Young)

RECENZIA: Gwendolyn Clare - Inkous Kov a Sklo

11. 4. 2019

Žáner: fantasy, YAVydavateľstvo: CooBooSéria: Ink, Iron, and GlassDiel: #1Počet strán: 304Väzba: hardbackOriginál názov: Ink, Iron, and GlassAnotácia:Když se propojí konkrétní člověk, konkrétní pero a konkrétní kniha, dokážou vytvářet zcela nové světy. Elsa z jednoho takového pochází. Její matka ho neustále mění a po jejím únosu Elsa musí vstoupit do reality. V alternativní viktoriánské[...] Pokračovať v čítaní

Inkoust, kov a sklo (Gwendolyn Clare)

RECENZIA: Vic Jamesová - Zlatá klec

3. 4. 2019

Žáner: sci-fi, fantasyVydavateľstvo: FragmentSéria: Dark GiftsDiel: #1Počet strán: 384Väzba: hardbackOriginál názov: Gilded CageAnotácia:Svět je v rukou Mocných. Díky magické Síle ovládají politiku, obchod, toky peněz i životy obyčejných lidí. Ti, kteří mezi elitu nepatří, musí nastoupit na desetileté nucené práce. V naději, že zůstanou pohromadě, chtějí Hadleyovi nastoupit do služby[...] Pokračovať v čítaní

Temné nadání: Zlatá klec (Vic James)

RECENZIA: Michaela Zamari - Šéf môjho šéfa

25. 3. 2019

Žáner: ľúbostný románVydavateľstvo: MERIDIANO - pressSéria: Šéf môjho šéfaDiel: #1Počet strán: 368Väzba: hardbackAnotácia:Sympatická a ambiciózna Nela má za sebou pohnutú minulosť. Budúcnosť však vidí ružovo – má prácu, ktorá ju baví, šéfa, s ktorým si rozumie, a nezáväzného priateľa s výhodami. Jej pokojný život sa nečakane otrasie v základoch, keď do firmy Predictors, kde pracuje, vstúpi[...] Pokračovať v čítaní

Šéf môjho šéfa (Michaela Zamari)

RECENZIA: Baja Dolce - Placebo On

19. 3. 2019

Žáner: Ľúbostný, erotický románSéria: PlaceboDiel: #1Vydavateľstvo: Art FloydPočet strán: 304 strán Väzba: brožovaná väzbaAnotácia:Prvý diel knižnej trilógie vám rozpovie príbeh mladej Emy inšpirovaný skutočným životom. Po tom, čo prežila v pestúnskej rodine, ju prenasledovali strašidelné nočné mory. Emina túžba vymaniť sa dávnym démonom však bola silnejšia. S vidinou nového začiatku sa[...] Pokračovať v čítaní

Placebo On (Baja Dolce)

RECENZIA: Richelle Mead - Polnočný klenot

5. 3. 2019

Žáner: YASéria: Diamantový dvorDiel: 2.diel Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 376 strán Väzba: pevná väzba Originál názov: Midnight JewelAnotácia:V druhom diele sa vďaka novej rozprávačke Mire, dievčaťu, ktoré sa odvážilo bojovať za svoju slobodu, ponoríte do temného politického podsvetia Cape Triumphu. Vojna donútila Miru opustiť domovinu a nájsť si miesto v novej krajine, ktorá sa k nej[...] Pokračovať v čítaní

Polnočný klenot (Richelle Mead)

RECENZIA: Erin Watt Palác klamstiev

27. 2. 2019

Žáner: YA, Séria: Royalovci Diel: 3.diel Vydavateľstvo: YOLi Počet strán: 336 strán Väzba: brožovaná väzba Originál názov: Twisted PalaceAnotácia: Ella Harperová v živote prekonala množstvo problémov. Je tvrdá, odolná a ochotná podstúpiť čokoľvek, len aby ochránila svojich milovaných. Lenže tajomstvo, ktoré visí nad jej zmŕtvychvstalým otcom a priateľom, možno neunesie. Reeda Royala doteraz[...] Pokračovať v čítaní

Palác klamstiev (Erin Watt)