Zachej.sk blog

Fatima – celá pravda (recenzia)

13. 3. 2019

Hneď v úvode sa priznám, že mám vo veľkej úcte mariánske zjavenia a miesta, kde sa zjavila Naša Matka. V Katolíckej Cirkvi sa miesta ako Lurdy, Medžugorje, Guadalupe alebo Fatima tešia veľkej obľube. Aj preto som so záujmom zobral do rúk knihu Fatima – celá pravda o poslednom menovanom mieste s podtitulom dejiny, tajomstvá, zasvätenie. Navyše pred necelými dvoma rokmi Read more... Pokračovať v čítaní

Fatima - celá pravda (Saverio Gaeta)

Exorcista Elias Vella: Diabol sa nás bojí (recenzia)

13. 2. 2019

Osobnosť, ktorú na Slovensku netreba nijako zvlášť predstavovať. A predsa môže byť osviežujúce, položiť jej zopár otázok. Presne v tomto duchu sa nesie kniha rozhovorov s provokujúcim podnázvom: Diabol sa nás bojí. Autor položil zopár zaujímavých otázok exorcistovi Eliasovi Vellovi a čo oceňujem, je to, že to neboli notoricky známe otázky a teda aj odpovede (ako sa to žiaľ stávalo Read more... Pokračovať v čítaní

Exorcista Elias Vella (Elias Vella)

Anselm Grün – Malá škola modlitby (recenzia)

23. 1. 2019

Kresťan, ktorý sa nemodlí, nie je kresťanom. V dnešnej dobe, ktorá je plná neistoty, vytvára  modlitba akýsi záchranný pás, ktorý má moc vliať nádej a silu do našich ubolených duší. Využívame však túto moc dostatočne? Rozumieme modlitbe a vieme, ako a prečo sa vlastne máme modliť? Odpovede na tieto i iné otázky nám ponúka útla Malá škola Read more... Pokračovať v čítaní

Malá škola modlitby (Anselm Grün)

Goliáš musí padnúť (recenzia)

19. 12. 2018

Ráno vstanete, naraňajkujete sa, vykonáte potrebnú hygienu, otvoríte šatník, oblečiete sa a keď už máte ruku položenú na kľučke a ste pripravený opustiť domov, zrazu sa z vašej izby niekto vyrúti a s rozstrapatenými vlasmi vás negustiózne okríkne: „Hej! Počkaj! Ešte som tu predsa ja! Už ideme?“ S hnevom a so zaťatými zubami dotyčnému zdvorilo poprajete dobré ráno a už aj ho beriete Read more... Pokračovať v čítaní

Goliáš musí padnúť (Louie Giglio)

Moje srdce zvíťazí (recenzia)

12. 12. 2018

Knihu som prečítala „na prvý šup“! Autorka, ktorá je zároveň  aj vizionárkou, veľmi úprimnou výpoveďou prevedie čitateľa cez jednotlivé udalosti Medžugoria, ktoré veľmi radikálnym spôsobom zasiahli do jej života a zmenili ho.  Kniha Moje srdce zvíťazí Vám priblíži Medžugorie a jeho posolstvo natoľko, že budete mať chuť navštíviť tento „kus raja na zemi“ hneď zajtra! Do Read more... Pokračovať v čítaní

Moje srdce zvíťazí (Mirjana Soldo)

Anna Katarína Emmerichová: Tajomstvá Starého zákona (recenzia)

5. 12. 2018

„V Starom zákone sa ukrýva Nový a v Novom sa vysvetľuje Starý“, uviedol sv. Augustín. Čítanie Starého zákona niekedy v ľuďoch vytvára obavy, neporozumenie a množstvo otázok. A preto aj v dejinách Cirkvi už mnohí prišli s myšlienkou, že texty Starého zákona sú pre kresťanov, novozákonný Boží ľud, zbytočné. Ale vieme, že je to Read more... Pokračovať v čítaní

Tajomstvá Starého zákona (Anna Katarína Emmerichová)

Srdce podľa Márie (recenzia)

28. 11. 2018

Srdce plné pokory, bezpodmienečnej lásky a neustále upriamené na Božiu vôľu. Takto by som charakterizoval vnútro Panny Márie. Keď som videl knihu s názvom Srdce podľa Márie, ihneď ma zaujala. Ako malý som si zvykol na stenu lepiť plagáty slávnych športovcov, ktorí boli mojimi obľúbencami. Chcel som sa im podobať, dokonca som sa snažil čisto detským spôsobom Read more... Pokračovať v čítaní

Srdce podľa Márie (Edward Looney)

Keď som sa modlil dvanásty ruženec, Mária sa rozhodla „kapitulovať“

27. 11. 2018

Svedectvo o ochrane a pôsobení Panny Márie v mojom živote Naši starí rodičia zvykli vravievať: Mladosť – pochabosť. Niečo na tom asi bude, za seba môžem povedať, že sa nemýlili. Jeden príklad mojej mladíckej naivity hovorí za všetko: Po skončení základnej školy som sa rozhodol ísť študovať na saleziánske gymnázium do Šaštína (Toto je len vovedenie do deja, nie Read more... Pokračovať v čítaní

Fatima - celá pravda (Saverio Gaeta)

Úsmevné príbehy lietajúceho pátra (recenzia)

21. 11. 2018

Keď som prvý krát zbadala v ponuke obálku tejto knihy, bola som zmätená. O nič lepšie to nebolo aj keď som už knihu držala v rukách. Veď  predsa od otca Vellu som bola zvyknutá na úplne iný žáner. No moja zmätenosť  sa rýchlo rozplynula, keď som začala túto knihu čítať. Sám otec Elias predpokladal, že jeho Read more... Pokračovať v čítaní

Úsmevné príbehy lietajúceho pátra (Elias Vella)

NOVINKA: „Moje srdce Ťa cíti, hoci Ťa ukrýva opona“ – 7 tajomstiev Eucharistie

20. 11. 2018

7 tajomstiev Eucharistie poodhaľuje závoj, ktorým je prikrytá reálna prítomnosť Ježiša Krista skrze konsekrovaný chlieb a víno. Autor Vinny Flynn nemal žiadne nadprirodzené zjavenia. K dispozícii mal len to, čím disponuje drvivá väčšina z nás: zdravý ľudský rozum. No to, čo ho odlišuje od ostatných je fakt, že nezostal len na povrchu, pri informáciách z druhej ruky. Snažil sa Read more... Pokračovať v čítaní

7 tajomstiev Eucharistie (Vinny Flynn)