Prečítané.sk

RECENZIA: Michaela Zamari – Šéfom môjmu šéfovi

14. 4. 2019

VYDAVATEĽSTVO: Michaela Zamari SÉRIA: Šéf môjho šéfa (2. diel) EDÍCIA: Moderné romány ROK VYDANIA: 2018 ŽÁNER: Román POČET STRÁN: 496 VÄZBA: pevná   “Ak by mal byť niekto schopný pochopiť môj príbeh, bola by to ona… Verím, že áno… Ale bojím sa, že... The post RECENZIA: Michaela Zamari – Šéfom môjmu šéfovi appeared first on Prečítané.sk. Pokračovať v čítaní

Šéfom môjmu šéfovi (Michaela Zamari)

Stephen King a jeho novinka Outsider: Zlo na nás striehne z každej strany

12. 4. 2019

Stephen King je tu opäť s lahôdkou, ktorá poteší nielen jeho fanúšikov. Outsider je jeho typickým príbehom: napätie dokáže gradovať takmer k hranici únosnosti. Majstrovsky sa s nami pohráva a my netušíme, či ten slušný učiteľ je naozaj nevinný, alebo dokázal zavraždiť dieťa. O... The post Stephen King a jeho novinka Outsider: Zlo na nás striehne z každej strany appeared first on Prečítané.sk. Pokračovať v čítaní

Outsider (Stephen King)

Horšie ako si vedeli predstaviť: Aj najbližší môžu mať temné a hrozivé tajomstvá

8. 4. 2019

Ak sa prebudí je napínavý krimiromán o tajomstvách, ktoré pred nami majú naši najbližší. Príbeh o priateľkách, ktoré spadli do špirály klamstiev, manipulácie a prázdnych sľubov. Príbeh o precitnutí, pravde, a o tom, že takmer nikdy nie je nič také, ako si myslíme… O knihe Rachel... The post Horšie ako si vedeli predstaviť: Aj najbližší môžu mať temné a hrozivé tajomstvá appeared first on[...] Pokračovať v čítaní

Ak sa prebudí (Zoe Le)

RECENZIA: Sebastian Fitzek – Balík

3. 4. 2019

VYDAVATEĽSTVO: Tatran ORIGINÁLNY NÁZOV: Das Paket ROK VYDANIA: 2017 ŽÁNER: Psychologický triler POČET STRÁN: 264 VÄZBA: pevná   “… všetky príbehy dopovedané do konca končia smrťou. Ten, kto vám to odoprie, nie je dobrý rozprávač.”  E. Hemingway   O knihe:... The post RECENZIA: Sebastian Fitzek – Balík appeared first on Prečítané.sk. Pokračovať v čítaní

Balík (Sebastian Fitzek)

Tajuplný a magický svet Neila Gaimana v novinke Nikdekoľvek

31. 3. 2019

Dobrodružstvo, aké ste ešte nezažili. Nikdekoľvek patrí k povinnému čítaniu pre všetkých milovníkov fantasy. Je až neuveriteľné, koľko fantázie má Gaiman a čo všetko dokáže vymyslieť. O knihe Richard Mayhew žil ako celkom obyčajný človek. Mal nudný život, ničím výnimočný… až kým... The post Tajuplný a magický svet Neila Gaimana v novinke Nikdekoľvek appeared first on Prečítané.sk. Pokračovať v čítaní

Nikdekoľvek (Neil Gaiman)

Svieži a zábavný príbeh Sedem dôkazov, že ťa skutočne miluje o hľadaní skutočnej lásky

29. 3. 2019

Alžbeta je spútaná konvenciami. Ako mnohí z nás… Jej život je jedna veľká katastrofa. Má 34 a žije v podnájme, práca ju zúfalo nebaví, muži jej života s ňou nikdy dlho nevydržia. Je tak trochu nešťastná a tak trochu osamelá,... The post Svieži a zábavný príbeh Sedem dôkazov, že ťa skutočne miluje o hľadaní skutočnej lásky appeared first on Prečítané.sk. Pokračovať v čítaní

Sedem dôkazov, že ťa skutočne miluje (Katarína Pivarčiová)

Obral ju o mamu a ľud o nádej. Vitajte v krajine plnej mágie a fantázie

25. 3. 2019

Svet fantázie, aký ste už dlho nečítali. Autorka Tomi Adeyemi vyčarila krajinu Orishu plnú mágie a fantázie, ktorá zaujme už po prvých stránkach. Svoj fantazijný príbeh pretkala realitou africkej mágie a mytológie, hrala sa s jednotlivými postavami deja a výborne... The post Obral ju o mamu a ľud o nádej. Vitajte v krajine plnej mágie a fantázie appeared first on Prečítané.sk. Pokračovať v čítaní

Deti krvi a kostí (Tomi Adeyemi)

Nadupaný triler Posledná pani Parrishová má všetko, čo možno očakávať od tohto žánru

19. 3. 2019

Posledná pani Parrishová je 5-hviezdičkový triler, ktorý má všetko, čo očakávate od tohto žánru. Dynamický a akčný príbeh, neuveriteľne gradujúce napätie, skvele vykreslené postavy a dômyselne prepracovaná zápletka. Nič nie je také, ako sa na prvý pohľad zdá. O knihe Amber Pattersonová... The post Nadupaný triler Posledná pani Parrishová má všetko, čo možno očakávať od tohto žánru appeared[...] Pokračovať v čítaní

Posledná pani Parrishová (Liv Constantine)

Dystopická Chybná pokračuje: Druhý diel Dokonalá vás zavedie do spoločnosti, v ktorej sa za chyby kruto platí

18. 3. 2019

Cecelia Ahern, autorka bestsellerových romantických príbehov, v druhom diele svojej dystopie Dokonalá dokazuje, aká nebezpečná môže byť spoločnosť, v ktorej pravidlá majú väčšiu váhu ako ľudskosť a súcit s nami, čo nie sme zďaleka dokonalí. O knihe Celestine Northová je Chybná. Odkedy... The post Dystopická Chybná pokračuje: Druhý diel Dokonalá vás zavedie do spoločnosti, v ktorej sa za[...] Pokračovať v čítaní

Dokonalá (Cecelia Ahern)

Nový román od Tamary McKinley: Preneste sa do Austrálie a zažite tajomný šum viníc

16. 3. 2019

Vychutnajte si román Tajomný šum viníc. Napínavý, emóciami nabitý príbeh zo slnkom vyprahnutého austrálskeho vnútrozemia. Vstúpte do sveta majiteľov multimiliónovej vinárskej korporácie, v ktorom vás čakajú zložité rodinné vzťahy, intrigy, závisť a nevraživosť, ale i zakázaná láska a dávna kliatba…... The post Nový román od Tamary McKinley: Preneste sa do Austrálie a zažite tajomný šum viníc[...] Pokračovať v čítaní

Tajomný šum viníc (Tamara McKinley)