Muž so zázračnými rukami

Joseph Kessel

Doktor Félix Kersten, špecialista na zdravotnú masáž, má významných pacientov po celej Európe. Jeho sláva sa dostane do uší Heinricha Himmlera, jedného z najobávanejších veliteľov Tretej ríše. Mocný š...tej ríše. Mocný šéf gestapa trpiaci neznesiteľnými bolesťami žalúdka čoskoro zistí, že Kersten je jediný človek, ktorý ho dokáže liečiť. Himmler z neho spraví svojho osobného lekára a vďaka dôvere, ktorú si získal, Kersten zaháji počas druhej svetovej vojny svoj vlastný boj: vytiahnuť svojimi zázračnými rukami z pekla nacizmu tisícky nevinných obetí. Strhujúci príbeh, akokoľvek neuveriteľne pôsobí, opisuje skutočné udalosti, ktorých autentickosť je podložená početnými dokumentami.

• Počet strán: 316 strán
  • ISBN13:9788097342241

Keď dievčatá začali avizovať novú knihu v Edícií Corneille, hneď som zbystrila pozornosť. Prvá kniha z edície boli Šarkany a bol to výnimočný kúsok. Druhou knihou je Muž so zázračnými rukami, ktorú napísal Joseph Kessel. Opäť ide o tému druhej svetovej vojny, ale v úplne inej podobe ako boli Šarkany. Autor napísal túto knihu ako svedectvo muža menom Félix Kersten, … Čítať ďalej Muž so[...]

Čítať ďalej

Keď som sa pred dvomi rokmi rozhodla pomôcť mojim sesterniciam, Zuzke a Lucke, s vydaním vraj výbornej knihy,… The post Joseph Kessel: Muž so zázračnými rukami <br />(druhá kniha z môjho vydavateľstva) appeared first on Blog o knihách.

Čítať ďalej
Doktor Félix Kersten, špecialista na zdravotnú masáž, má významných pacientov po celej Európe. Jeho sláva sa dostane do uší Heinricha Himmlera, jedného z najobávanejších veliteľov Tretej ríše. Mocný šéf gestapa trpiaci neznesiteľnými bolesťami žalúdka čoskoro zistí, že Kersten je jediný človek, ktorý ho dokáže liečiť. Himmler z neho spraví svojho osobného lekára a vďaka dôvere, ktorú si získal, Kersten zaháji počas druhej svetovej vojny svoj vlastný boj: vytiahnuť svojimi zázračnými rukami z pekla nacizmu tisícky nevinných obetí. Strhujúci príbeh, akokoľvek neuveriteľne pôsobí, opisuje skutočné udalosti, ktorých autentickosť je podložená početnými dokumentami.